perjantai 27. kesäkuuta 2014

Arkea ja "juhlaa"

Olin eilen töissä ja pakko myöntää, että pitkään aikaan en oo tuntenu ajan kuluvan niin hitaasti. Mä oikeesti katoin kelloa viiden minuutin välein ihan kyllästymiseen saakka. Mun piti laittaa paistopakkasia, kun niitä tuli varmaan joku 10-12? lavaa, kun siis meillähän Lidlissä on se paistopiste. Olin siellä -20 asteessa joku 1½h ja olin kyllä aika jäässä sen jälkeen. Mutta oli kiva tehdä välillä jotain muuta kuin vaan olla kassalla. Loppupäivän vietinkin sitten siellä kassalla ja se alkaa oikeesti tuntua päässä. Olin siis 7h töissä ja mua pyydettiin vielä jäämään ylimääräiseksi, mutta kieltäydyin. En ois jaksanu enää ja tänään on taas 7h päivä.

Mä oon sellanen ihminen, että kun nään jonkun hyvän tarjouksen, niin mua on vaikea estää. Pienempänä olin paljon nirsompi kaikkien vaatteiden ja kenkien suhteen, mutta nykyään haluaisin vaan ostaa vaikka mitä. Vaikken mitään edes tarvitsisi. Kun kuitenkin tienaan omat rahani, niin tiedän, että voin ostaa, mitä haluan. Siksi on vaikeaa sanoa "ei", kun tulee hinku tuhlata taas rahaa turhaan tai ei-niin-turhaan. En mä aina osta turhaa kamaa...

Eilen mukaan tarttui uusi urheilupaita, 4 urheilusukat ja 2 avokassukat. Aiotaan tänään ostaa mun poikaystävälle 2 urheilupaitaa ja sortsit ja itelleni vielä 2 urheilupaitaa, koska rakastuin tohon mun ostamaan mustaan paitaan. (: Sit vielä kuva "ennen töitä" ja "miten voin auttaa". :D

"ennen töitä"

"miten voin auttaa?"

mun ihana uusi musta urheilupaita 4,99€

kaikki noi sukat 1,99€/pari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti