lauantai 28. kesäkuuta 2014

Työstä ja blogista

Olin tänään taas töissä. Mun ei pitäny alunperin mennä töihin, mutta mua pyydettiin ja päätin mennä. Rahaahan se vaan meinaa. Lauantait on yleensäkin aina ihan hulluja päiviä. Meillä on ihan arkipäivinäkin kiire AINA, mutta lauantait... Huhhuh. En voi sanoa, että rakastaisin mun työtä niin paljon, että viettäisin siellä koko loppuelämän, mutta mä tykkään siitä. Rakastan työskennellä ihmisten kanssa. Se on mun juttu. Epäsosiaalisessa työssä ainoastaan menettäisin järkeni. Haluan kuitenkin kiittää mun työkavereita siitä, että viihdyn suurimmaksi osaksi mun työssä, joka on kylläkin todennäköisesti ohi tän vuoden jälkeen viimeistään. Jos mun työkaverit joskus sattuu lukemaan mun blogia, niin kiitän erityisesti Anninaa, Tiiaa (L.), Tarua, Outia (J.), kaikkia kolmea Eveä, Ireneä, Tiiaa (R.), Janniinaa, Adelinaa, Saanaa (M.), Venlaa, Heiniä jne. Jos unohdin jonkun ihanan mainita, niin se ei tarkoita, ettenkö olisi teille kiitollinen! Toivottavasti nähdään vielä tän vuoden jälkeenkin ja saan uusia ystäviä.

Sitten haluaisin kertoa teille vähän siitä mun toisesta englanninkielisestä blogista. Mä aloitin sen kirjoittamisen lokakuun alussa 2013. Eli oon pitäny sitä vajaan vuoden. Mun tarkotuksena oli kirjoittaa sinne asioita, joita en haluaisi mun kaikista rakkaimpien ihmisten lukevan. Mä haluan, että ihmiset muistaa musta vain ne hyvät puolet, vaikka jokaisellahan on oma pimeä puolensa myös. Se oli osasyy, miksi valitsin englannin kielen ja myös koska halusin osata kirjoittaa englantia sujuvammin. Rakastan sitä kieltä yli kaiken. Toivon, ettette päädy lukemaan mun toista blogia, koska tää blogi on teitä varten. Näytän teille sen paremman ja iloisemman puolen itsestäni. (:

Minä tänään ja uudet housut H&M:ltä! ((:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti