sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Tyhjyyttä täynnä

Huhhuh. En taas tiedä, miten tää kirjoittaminen on menny näin vaikeeksi. On ollu vaan jotenkin tosi tyhjä olo. Koulua on enää jäljellä alle kaksi viikkoa ja sit työssäoppimisen jälkeen se on ohi kokonaan. Valmistuminen ei oo koskaan pelottanu mua. Tiedän, että oon tarpeeksi hyvä pääsemään läpi mistä tahansa. En koskaan oikeesti luovuta.

Sain tosiaan työssäoppimispaikan Jyväskylästä ja kolmesta eri vaihtoehdosta päätin valita Sokos Hotellin. Siellä oli sellainen lämmin tunnelma ja koska oon vilukissa, niin se sopii mulle mainiosti. Mutta muutto Jyväskylään alkaa sit vissiin jo aika pian. Jännittää kyllä jo aika paljon.

Koulu on stressannu aikalailla viimesen kuukauden ajan. On ollu hirvein jakso ikinä, mutta se alkaa onneksi olla ohi ja oon mielestäni selviytyny aika hyvin. Mulla oli tässä joku aika sitten valitsemani markkinointi-polun koe ja se meni tosi hyvin. Sain täyden 3! (: Pisteitä jäi vajaaksi 1½, mutta opettaja nosti ½-pisteellä, jotta sain täyden 3. Olin kyllä ihan superiloinen, vaikka luin kokeeseen ainoastaan edellisenä iltana. :DD

Mulla oli myöskin viikko sitten matkahallinnon koe ja saan tietää huomenna, että miten se meni. Saadaan myös tietää palautetta koko kurssista ja sitä kautta sitten kuullaan myös lopullinen arvosana. Odotan vähintään saavani 2. Mutta 3 kyllä pelastais mun päivän! (: Itseasiassa huomenna saan myös kuulla, minkä arvosanan sain mun opinnäytetyöstä eli portfoliosta. En osaa sanoa, saanko 2 vai 3, mutta odotukset on korkealla tänkin suhteen. :P

Olin päättäny, että teen oman musavideon vihdoin ja viimein ja viikko sitten sen tein. Biisiksi valitsin Taylor Swiftin "Blank Space", koska se on tällä hetkellä varmaan mun lempibiisi. Taylor Swift on muutenkin aina ollu mulle mieleinen laulaja. En tietenkään kuvannut sitä itse, mutta ekaa kertaa pääsin editoimaan! :D Kuvattiin kahtena eri päivänä, että saatiin kuvattua sekä pimeään että valoisaan aikaan. Alunperin siinä ei pitänyt käydä niin, mutta tuli niin äkkiä pimeetä. :D Tein sitten erilaisen meikin sekä vaihdoin eri mekon päälle. Oon ihan tyytyväinen lopputulokseen. Parannettavaa on enemmän kuin paljon, mutta silti!

Tää oli mun asu, kun kuvattiin pimeässä.
Mun siskon takki sekä mun saman siskon mulle omatekemä mekko. :)
Laulaminen on aina ollu mulle ihan supertärkeetä, vaikken oo pitäny itseäni mitenkään erityisen hyvänä. Mutta mitä väliä, sillä eihän kukaan voi mua estää laulamasta kotona tai suihkussa tai julkisella paikallakaan (sitä en kyllä aio tehdä, katulaulajaa musta ei saa tekemälläkään). Laulan eniten englanniksi, mutta tykkään myös monista suomalaisista laulajista ja niiden biiseistä. Tykkään haastaa itseäni, mutta kavereille näytän ainoastaan ne onnistuneet lauluvideot. En pääse äänelläni kovinkaan matalalle taikka korkealle. Pitäis ottaa laulutunteja ja joku päivä aionkin ottaa. :)

Tanssiminen on myöskin lähellä mun sydäntä. Oon harvoin yksin kotona, mutta mahdollisuuden saadessani tanssin kyllä. Nykytanssi on mulle se rakkain tanssilaji. Vaikka en kyllä taivu yhtään mihinkään!! :DD Mutta onneksi kukaan ei oo koskaan näkemässä, kun tanssin. Nolaisin vaan itseni. Oon joskus aikoinaan käyny tanssitunneilla siskon kanssa tai kaverin tai ihan yksinkin. Oon tanssinu zumbaa, street dancea ja bollywoodia. En nyt muista, oliko jotain muutakin. Tanssitunnit vaan on aika kalliita, jos esimerkiksi nykytanssia haluaisi harrastaa ihan kunnolla. Mutta kai sen rakkaan harrastuksen eteen vois vähän rahaakin laittaa. Pitää vaan löytää joku hyvä paikka, jonne voisin mennä.

Tässä kuvia, jotka on otettu kaksi viikkoa sitten, kun olin salille menossa. Viime viikolla olin jotenkin ihan veto pois, enkä käyny salilla ollenkaan. Ehkä sitten taas huomenna jaksaisin. Pakkohan se kai on.



Meillä oli toinen ulkomaanmatka luokan kanssa kuukausi sitten. Mentiin Tallinnaan päiväksi. Laivassa eräs työntekijä kertoi meille laivasta ja meillä oli kokoustila varattuna koko menomatkan ajan. Tallinnan puolella meillä oli heti aluksi kahden tunnin kiertoajelu bussilla ja sitten käytiin tutustumassa kahteen eri hotelliin. Vapaa-aikaa meillä oli yhteensä neljä tuntia, mutta se oli jaettu vähän huonosti, kun meitä oli kaksi luokkaa mukana. Mutta ei siinä mitään. Ostin uuden vaaleansinisen lompakon River Islandista. Maksoi 11,95€. :)

Paluumatkalla lauloin yhden karaokebiisin kahden luokkakaverini kanssa ja syötiin leivät ja sillain. Oli aika väsynyttä porukkaa siinä vaiheessa. Heräsin aamulla jo joskus klo 5 jälkeen. Kotona olin lähempänä klo 12 illalla/yöllä. Onneksi saatiin sitten korvauksena joitakin tunteja kokonaan pois seuraavilta maanantaipäiviltä.

Uusi ihana lompakkoni!
Käytiin tossa myöskin Ruotsissa mun perheen kanssa. Meitä oli yhteensä matkassa mukana 13! :D Hurjaa! Mutta lähdettiin lauantai-iltana ja tultiin takaisin maanantaiaamuna. Käytiin Ruotsin puolella sunnuntaina. Ostin kahvilasta tosi hyvän vaniljakaakaon. Nam! Laivalta tuli ostettua vähän herkkuja ja juotavaa, mutta enpä nyt muista, ostinko muuta. Oli sinänsä aika hillitty reissu, kun kolme pientä lastakin oli mukana. :) Mutta ei siinä mitään. Hauskaa oli!

Haha. Oltiin muuten lauantaina ennen matkalle lähtöä ostettu kaikille pariskunnille yhteiseksi yli kilo karkkia (eli siis varmaan joku 6kg??), kun Citymarketissa oli magnustimarkkinat. :DD Eipähän tarvinnu ostaa kallista karkkia laivalta!





Minä ja mun rakkaat siskoni!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti