maanantai 13. heinäkuuta 2015

Uusi perheenjäsen

Noniin. Vihdoin ja viimein saan taas aikaiseksi kirjoittaa. Tänään mulla on vielä vapaapäivä. Tuli herättyä aikasin, kiitos rakkaan murumme, ja ois tarkotus käydä tänään koirapuistossa ja eläinlääkärissä. Ja niin, sitä pyykkiäkin pitäis vissiin pestä.

Mun ja Jasminin elämä muuttu aika hurjasti la 4.7, kun matkustettiin junalla alunperin vain mun äitin veljen 50v synttäreille. Mutta kävikin niin, että päädyttiin hakemaan meiän pieneen perheeseen uusi jäsen, Demi. :) Meillä ei oo koskaan kummallakaan ollu perheessä koiraa, joten kaikki on meille ihan uutta. Välillä tuntuu siltä, että järki lähtee, kun pitää viedä koiraa ulos 8 kertaa päivässä, mutta kyllä se helpottaa, kun Demi kasvaa isommaksi. Se synty 19.3 eli täyttää kohta 4kk. Kaikki vastaantulijat vaan hymyilee meiän koiralle tai tulee silittämään. Kyllä me se tiedetään, että Demi on kaikista nätein koira!

Demi<3
Mentiin tosiaan mun äitin veljen 50v synttäreille mun perheen kanssa. Jasmin ei tullut sinne mukaan. Päätös ei ollut meiän.. Näin mun molemmat kummit siellä ja juteltiin kaikesta, kun taas pitkästä aikaa nähtiin. Meillä oli kyl tosi hauskaa. Loppuillasta mentiin sit itekin tanssilattialle mun vanhempien ja toisen siskon Roosan ja sen poikaystävän Janin kanssa. :) Sit me myös laulettiin kolmisteen mun siskojen kanssa koko juhlaväelle Virve Rostin Riisu pois jo arkipaita. Se meni ihan pieleen ja bändin soitto kuulu liian kovaa, niin meiän laulusta ei kuulemma saanu selvää. Ihan hyvä, koska opettelin sen biisin samana aamuna ja unohdin osan sanoista. :D Mut oli hauskaa!

Minä ja Roosa


Mä en oikeastaan halua puhua mun töistä sen kummemmin tällä kertaa. Mutta sen verran voin sanoa, että kaikki on menny tosi hyvin. Oon itestäni tosi ylpeä ja jos multa kysytään, niin omasta mielestäni vedän tosi hyvin. :) Ja kerrankin saan palkkaa!

Viikkoa ennen kuin haettiin koira, niin mun vanhemmat ja toinen sisko Sinkku tuli lastensa kanssa Jyväskylän Laajavuoreen caravan-alueelle pariksi päiväksi. Miten töiltäni kerkesin, niin mentiin Jasminin kanssa viettämään aikaa niiden kanssa. Mun asunnolta on vaan 20min kävelymatka. Hypittiin lasten kanssa pomppulinnassa, käytiin kävelyllä, syötiin jäätelöä ja nautittiin auringosta. 

Myöhemmin kuvan ottamisen jälkeen nähtiin, kun jotkut laski tätä mäkeä vesisuksilla ja teki erilaisia voltteja. Siistii!

Käytiin Nykäsen mäellä!
Ja  niiiiin! Kävin ONE DIRECTIONIN keikalla!! :))) Mun ala- ja yläaste kaveri Salla pyysi mua mukaan about vuosi sitten, kun liput tuli myyntiin. En miettiny vastausta kovinkaan kauan. :D Oli muuten paras keikka, jolla oon ollu, vaikka takana ei ookaan montaa. Näin myös Isac Elliotin ja McBustedin. Harry on aina ollu ihan mun lemppari 1D:stä! Mut en nyt viitti täyttää mun blogikirjotusta kaikista kuvista.

Salla ja minä. :))
Vähän huonoa kuvaa lavasta. :D Mut tollasilla istumapaikoilla oltiin.
Sit vähän ruokakuvia! Me ollaan vähän huonoja kokkaamaan, mutta tässä meiän aikaansaannoksia. Jasmin valmistuu muutenkin syksyllä kokiksi. :P

Tortillaveneitä!!
Uunipaprikoita jauhelihalla, sipulilla, mustapippuri tuorejuustolla ja juustoraasteella. 
Jasmin teki meille iltapalaksi burgereita!
Tää on ehkä parasta lohturuokaa koko maailmassa!! Meiän oma jäljitelmä Amarillon Texican Chicken annoksesta, joka on meiän molempien lemppari. Cheddarkastiketta, ranskalaisia, punasipulia, purjoa ja kanaa!


Mulla on taas siis ihan älyttömästi kuvia, jotka haluun jakaa teiän kanssa. Kyllähän se on totta, että kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Mut vielä sen verran, että Jasminilla oli synttärit muutama päivä sitten ja täytti 19v. Mun synttäreihin on kans enää pari päivää ja sit täytän 21v. :) Mennään Amarilloon syömään ens la ja saan toivon mukaan mun ihanan työkaverin Katrin hoitamaan meiän vauvaa siksi aikaa. :)

Mun hiuksissa oli vielä vähän liilaa!


Matkalla Joensuusta Jyväskylään bussilla mun parin viikon loman jälkeen. Meillä oli mukana tietokonekin, jotta voidaan pelata CS:ää mun luona. Oon siinä jo aika pro. ;>


Perhe<3


Yksin junassa matkalla kotiin Jyväskylään keikan jälkeen aamupäivällä.


Mun keikkalookki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti