maanantai 24. elokuuta 2015

Muutto ja uusi perheenjäsen

Tää kesä on ollu aika vallaton. Autolla on tullu ajettua ekaa kertaa oikeesti tunteja putkeen. Ollaan menty Jyväskylästä Tuusulaan, Tuusulasta Haminaan, Haminasta Jyväskylään, Jyväskylästä Karijoelle ja takas sekä kaikista tutuin reitti Jyväskylästä Polvijärvelle ja takas. Huhhuh sanon vaan. Sillä Jasminilla ei oo ajokorttia vielä, vaan oon ite ajanu nää kaikki matkat.

Mutta mutta. Kesä on menny tehden töitä, joita on ollu aika vähän. Oon siis ite halunnut nauttia myös samalla kesästä tyttöystäväni ja lemmikkieni kanssa. Sillä me haettiin Karijoelta su 16.8 uusi perheenjäsen Mila! Maailman pienin ja suloisin kissanpentu. ((: Mä oon ite kissaihminen, joten olin innoissani enemmän kissan kuin koiran hankkimisesta. Jasminilla tää menee just toisinpäin, joten molemmille jotain. :D Tässä kuvaa rakkaasta kisusta<3


Eikö ookin suloinen otus? ^^
Ja tosiaan. Tän vuoden aikana oon muuttanu elämäni aikana ensimmäistä kertaa ja nyt sitä sitten muutetaan jo samana vuonna kolmatta kertaa uuteen asuntoon. Tää koko muuttohässäkkä alko siitä, kun päätin muuttaa vanhempien luota mun entisen poikaystävän perässä Jyväskylään työharjoitteluun 1.1, vaikka oltiinkin erottu jo ennen muuttoa. Meiän asuessa yhdessä tutustuin netissä mun nykyiseen tyttöystävään ja parin kuukauden jälkeen oli vaan aika muuttaa pois eksän luota omaan kämppään. Muutin 1.4 ihan ikiomaan ensimmäiseen kämppääni Jyväskylässä ja voi että kun oli mahtava tunne. Itsenäistyminen tuntu paremmalta kuin oisin voinu uskoa.

Nyt la 22.8 mun vuokrasopimus päättyi ja muutin yhteen Jasminin kanssa Polvijärvelle! Nyt oon siis työtön ja Jasmin käy koulunsa loppuun syksyn aikana. Sen jälkeen suunnitelmissa ois muuttaa paikkakunnalle, jossa olis töitä meille molemmille. Tällä hetkellä mä haluan vaan olla ja toipua tästä kaikesta tohinasta, enkä halua tehdä töitä. Opiskelukin saa nyt jäädä vähäksi aikaa, lukio ja amis molemmat vei mun voimat. Enkä edes tiedä, mikä musta tulee isona. Iso..?


Ostettiin Wishistä samanlaiset housut ja sit mulle käsikoru ja Jasminille kello!
Me tykätään Jasminin kanssa ihan hirveesti shoppailla netistä kaikkea. Se on ehkä maailman ihanin tunne, kun meet postilaatikolle ja siellä on ilmoitus, että voit hakea paketin postista. :DD Ihan kreisiä, mutta se on vaan meille jonkun näkönen harrastus. Haha. Sinne osa meiän rahoista aina meneekin. Muthei.. Jotkut ratsastaa, jotkut tanssii, jotkut pelaa jalkapalloa, me shoppaillaan. Harrastus sekin! :P

Iskän rakentama kelluva sauna. Aika mahtava itseasiassa, kun ulkona on lämmin! (:

Minä vain.

Mulla ois varmaan ihan tosi paljon asioita kerrottavana, mut sillon kun pitäis kirjoittaa niistä ylös, niin en keksi mitään. Mulla on sellanen tunne, että elämä hymyilee mulle aikalailla, mut silti ite osaan pilata aika monet hyvät hetket. Mun epävarmuus omasta itsestäni ahdistaa mua. Mun iho on ollu naamasta tosi huono jo viimeiset puoli vuotta ja toki tiedän osasyitä siihen. Silti en ymmärrä, miksi se ei edes ala näyttää paremmalta. Meikki tekee mut heti kauniimmaksi ja on helpompi katsoa ihmisiä silmiin. Onneks Jasmin on sitä mieltä, ettei näppylät peitä mun kauneutta. (: Mut itseänihän ne toki häiritsevät jatkuvasti. Toki myös näiden lemmikkien hankkiminen mun allergiasta huolimatta ei nyt paranna tilannetta. Syön allergialääkkeitä ja pidän välillä näppini erossa vauvoista, vaikka haluaisinkin niitä paijata.




Mut yritän ottaa elämästä kaiken irti nyt, kun oon vielä nuori ja villi. Mm.. Ja käytiin kanssa kesän aikana Haminassa Jasminin kavereiden kanssa viettämässä mökkiviikonloppua ja sää oli mitä parhain. Sitten käytiin Jasminin ja mun ihanan ystävän Elinan kanssa Tallinnan risteilyllä, jossa ei valitettavasti ollut maihinnousumahdollisuutta, koska olin saanut lahjakortin valmistuttuani koulusta.

Voisin kertoa yhden jutun, jonka oon Jasminin tavattuani "oppinut". Nimittäin juomaan alkoholia. Ennen Jasminia olin varsin kiltti tyttö, joka joskus joi siiderin tai pari ja sen jälkeen ei osannut kaivata sitä enempää. Jasminilla kun on vanhempia kavereita kuin se itse, niin se on oppinut juomaan niiden kautta. En tietenkään pidä sitä mitenkään tarpeellisena taitona ja osaan kyllä edelleen lopettaa ajoissa. Mun teinivuodet on takana ja mun mielestä tässä iässä ei kuulu enää örveltää. Ei sillä, että ei missään iässä tarvitsisi. Mut nyt kun puhutaan juomisesta, niin mun lempparijuomat on Somersbyn päärynä, Golden Capin mansikkalime ja ihan mahtava Koskenkorva Pure karpalo. Suosittelen! Ite oon vähän sellasen makeen perään.. :P

Loppuun vielä kuva mulle voimaa antavasta tekstistä omassa puhelimessani!

Ihanaa syksyn alkua kaikille! ((:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti