sunnuntai 10. elokuuta 2014

Ei ihan niin kuin elokuvissa

Tää viikko ei oo ollu mitenkään kovin erityinen. Töitä oli neljänä päivänä putkeen ja nyt tää viikonloppu oli vapaata. On ollu taas yllättävän vaikeeta ja viikon päästä kouluun palaaminen ei innosta mua yhtään. Se ainoastaan masentaa mua. Kunpa kesä ei loppuis koskaan.

Kun tulin töistä kotiin. (:
Voisin sanoa, että mun bravuuri on kanapasta. Mutta maistoin sitä ekaa kertaa ystäväni Jennin luona ja rakastuin! :D Joten en voi täysin omia sitä, sillä Jenni keksi sen ennen mua. Se on kuitenkin yksi mun lempiruuista ja aion jatkaa sen tekemistä, vaikkei minä ja Jenni enää ollakaan ystäviä, mikä on tosi harmi juttu.. /: Mutta ehkä sitten taas joskus tapaan sitäkin pitkästä aikaa! Ehkä on sit mun vuoro tehdä sille kanapastaa. (:


Perjantaina mulla oli aamuvuoro töissä ja sit illalla innostuttiin lähtemään taas leffaan. Saatiin hullu idea vaihteeksi ja mentiin samana iltana kattomaan kaksi leffaa "Lucy" ja "Step Up: All In 3D". Toi Lucy oli tavallaan pettymys, mut ihan jees silti. Ite rakastan tanssileffoja yli kaiken, koska rakastan tanssimista ja toivon, että osaisin tanssia niin kuin ammattilainen. Pidin tosta Step Up:sta tosi paljon!! (: Siitä on tullu yhteensä 4 leffaa ja oon nähny kaikki.

Tehtiin omat popcorn-pussit molemmille leffaan!
Leffojen välissä meillä oli vajaa tunti aikaa, joten käytiin Hesessä syömässä kerroshampurilaiset. (:

Eilen lauantaina käytiin koeajamassa jonkunnäkönen Mersu mun poikaystävän ja sen isän kanssa. En ite tiedä autoista yhtään mitään, niin en oikeastaan tiedä, mikä auto se oli. :DD Sit käytiin kahdessa eri Lidlissä ostamassa tarjousmustikoita ja syötiin niitä ja Aino-jäätelöä. Nam!! (: Käytiin myöskin pikalenkillä vähän ennen klo 21. Meiän oli tarkoitus keretä takas kattomaan klo 21 alkavaa leffaa, mutta pari minuuttia meni pelkästään siihen, kun seisoin keskellä hiekkatietä pidellen vatsaani, joka oli ihan sekaisin. Haha. :D

 Pari mustikkaa! :DD

Nam nam! Vihaan juoda kahvia, mutta kaikki muu kahvinmakuinen on sairaan hyvää! :D

Tänään sunnuntaina mulla ja mun poikaystävällä ois suunnitelmissa mennä lenkille jonnekin vähän pidemmälle ja ottaa reppuun eväät mukaan, esim. mustikoita, viinirypäleitä, ruisleipää, trippejä jne. (: Ostin nimittäin Lidlistä kahdet uudet urheilurintsikat, joihin oon oikeesti ihan rakastunu. Ne makso 8€/kpl. Voin laittaa niistä kuvaa myöhemmin, jos muistan. (:

Meiän aamiainen tänään. Nam. (:
Jajoo. Koska kaikki ei nyt vaan voi mennä aina putkeen, niin menin ja rikoin meiän uuden kahvikoneen vesitankin. Oltiin just alottamassa tehdä kaakaota ja täytin sen tankin vedellä ja hupsis.. Pudotin sen vahingossa lattialle ja siitä lähti pala irti ja muutenkin tuli hirveitä säröjälkiä + lattia ui vedessä. Oon ihan järjettömän vihanen itelleni siitä ja yritetään ettiä uusi netistä, mutta ne maksaa ainakin ulkomailta tilattuna melkein yhtä paljon kuin toi kahvikone makso meille.. Että.. Kyllä harmittaa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti