keskiviikko 27. elokuuta 2014

Himoshoppaaja liikenteessä

Huhhei. Tässä alkuviikon aikana on tapahtunukin jopa jonkun verran. Mun ihanat ostokset tuli, mitkä tilasin netistä. Elikkä siis mikrofoni, kännykän kuori ja tietokonehiiri. Naurettiin tossa yhtenä päivänä poikaystävän kanssa, kun mietittiin, että millon ne mahtaa tulla. Satuin sanomaan jotain, että "sitten kun se mun mikkihiiri tulee". :DD Joo, meiän läpät on ehkä vähän laimeita, mut silti. Muuten oonkin aika huumorintajuton ihminen. Mikä on sinänsä tosi sääli, sillä ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju, on tietenkin hauskempia.


Mikkiä pääsin tänään kunnolla kokeilemaan. Latasin netistä ohjelman Audacity ja äänitin sitten sen avulla mun laulua. Mun omalta tabletilta laitoin pari karaoke-versiota pyörimään ja lauloin sitten siihen päälle. Ne ei kuulostanu kovin hyvälaatuisilta, mutta jatkan kokeilemista varmaan taas huomenna. Tilattiin myös netistä joku lisäosa mikkiä varten. Saa nähdä, että auttaako se sitten yhtään. Mut oon ihan iloinen. (:

Tässä mun ihana uusi läpinäkyvä kännykän suojakuori! Oon ihan huipputyytyväinen siihen, vaikka se onkin joku halpis kiinalainen versio. Oon jo pitkään halunnu tollasen kuoren ja nyt vihdoin sen sain. Mun kännykkä on tosi liukas ja oon sitä pariin otteeseen pudotellut, joten nyt kännykästä saa paremman otteen. Tuskin pudottelen sitä enää niin paljoa! Jeeee!


Sitten mun tietokonehiiri, jota odotin kans innolla. Mulla ei ennestään ollu omaa hiirtä ja oon innostunu välillä pelaamaan mun poikaystävän koneella CS:ää eli Counter Strikeä (sellanen pyssypeli). Pystyn nykyään pelaamaan sitä peliä omalla kannettavallakin, joten hiiri on siis ihan tarpeen. Miksi vaaleanpunainen? No koska se vaan on niin nätti!


Mulla oli taas tossa eilen töissä paistovuoro, joka meni ihan hyvin onneksi. Mutta mun onnekseni perjantain jälkeen mulle ei oo vielä tiedossa paistovuoroja seuraavaksi kuukaudeksi. Toivottavasti niitä ei tulekaan olemaan enää. :) Stressaan niitä ihan liikaa ja koulussa alkaa olla aika paljon hommia, joita pitää tietenkin tehdä myös kotona. Siksipä haluaisin keskittyä nyt kouluun, sillä onhan tää mun vika vuosi. Jos vedän tän nyt hyvin, niin mun tulevaisuus näyttää paljon kirkkaammalta.


Jesjes! Oon tosi innoissani myös muista ostoksistani, jotka tein tässä lyhyessä ajassa, parissa päivässä. Koska työskentelen Lidlissä, niin on vissiin kai ihan normaalia myös asioida itse siellä töiden ulkopuolella. Eiks niin? Tai ainakin itse hyödynnän kaikki mahdolliset tarjoukset! Joten ostinpahan sitten itselleni tyynyn ja siihen tyynyliinan tossa maanantaina! :DD Tästä pitää ihan kertoa pieni tarina. Pari vuotta sitten näin ystävälläni Iidalla samanlaisen tyynyn, joka oli ostettu Lidlistä. Mä olin niin kateellinen, koska halusin sellaisen myös. Mutta Lidlin tavaratuotteet vaihtuu joka maanantai ja torstai, joten en koskaan olettanu oikeasti saavani sitä tyynyä. Kuitenkin näin kävi. Oon niin pirun happy!! Tyyny maksoi 14€ ja tyynyliina 4€. :)


Ja koska mun poikaystävä on viime aikoina maininnu pariin kertaan siitä, että mun nahkatakki alkaa olla aika huonossa kunnossa. Niinpä tänään samalla kun käytiin ostamassa Lidlistä lisää purkkaa ja Suomalaisesta kirjakaupasta mulle kouluun Enkun kirja, niin ostettiinpa myös kaksi takkia Onlysta. Ja siis kyllä. Yhden sijaan ostimme KAKSI! Mitenköhän kävi näin? No ihastuin vissiin ihan päätä pahkaa kahteen eri takkiin ja keksin ihan mahtavat tekosyyt ostaa molemmat. :DD Toinen perus tekonahkatakki maksoi 40€ ja pidempi ja lämpimämpi takki 80€. Mä oon kuitenkin työssäkäyvä ihminen, joten ei 120€ loppujen lopuksi niin hirveästi ole. Toivon mukaan takit kestääkin ainakin parin vuoden käytön. Mut oon tosi tyytyväinen molempiin. :)) Ne on ihan järkyttävän ihania ja niin mua varten taas tehty että!!

Ja uskokaa tai älkää, mutta mun housut on kyllä pinkit! En tiedä, miten ihmeessä ne muuttu näissä kuvissa ihan kirkkaan punaisiksi! Mitä ihmettä oikeesti?!




Sit vielä yks juttu! Koska menin taas osallistumaan yhteen koulun arvontaan, niin tietenkin pitihän se mun myös voittaa. Elikkä voitin 2 leffalippua!! :) Ihan mahtavaa! Me muutenkin poikaystävän kanssa käydään tosi paljon leffoissa, joten voitto tuli ihan oikeeseen osoitteeseen! Mut en kyllä tajua, että miten voitin jo toisen arvonnan meiän koulussa. Jotenkin niinku tosi älytöntä. Mulla oli sit vissiin vaan hyvä tuuri. :) Mut kaikille ihanaa loppuviikkoa, sillä mä vietän omani osaksi töissä! :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti