lauantai 2. elokuuta 2014

Ei sateenkaarta ilman sadetta

Taas paljon on tapahtunu ja kuvia on otettu enemmänkin kuin tarpeeksi. Oon iloinen siitä. Töissä kävin kolmena päivänä ja nyt on pari vapaata päivää. (: Mulla on ollu aika vaikea kesä. Sanoisin itse niin. Oon tuskastellu mun painon kanssa paljon. Lupasin itelleni, että kouluun palatessa oisin ruskettuneempi ja laihempi. En oo kumpaakaan. Oon ainoastaan lihonu pari kiloa. Painan enemmän kuin mun äiti ja siskot. Se sattuu. Vaikeinta on varmaan se, että peiliin katsomisen jälkeen tekee vaan mieli itkeä ja syödä lisää herkkuja.

Muistan, kun nuorempana olin laiha. Välillä katon peiliin ja kuvittelen sen tytön. Ongelmana on se, että sitä tyttöä ei enää ole. Mä oon muuttunu. Ihan joka tavalla. Pitäis vaan osata sanoa ei herkuille ja lähteä ulos. Rakastan liikuntaa yli kaiken, mutta en tykkää liikkua yksin. Mä tarviin jonkun, joka patistaa mua eteenpäin. Mun poikaystävä on vähän niinku luvannu tehdä niin. Meillä on molemmilla painoa pudotettavana. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Kai mä haluaisin vaan oikeesti olla itsevarma omassa nahkassani. Käyttää vartaloa myötäileviä vaatteita ja olla ylpeä siitä, miltä näytän. Koska tällä hetkellä haluun vaan käyttää vaatteita, jotka peittää kaiken sen läskin alleen. Mutta kai tää tästä? Eikö niin...?

Mentiin keskiviikko-iltana Serenaan poikaystävän kanssa ja oltiin siellä joku 3 tuntia. Käytiin lähinnä liukumäissä ja se oli tosi hauskaa. (: Vaikka välillä vähän ukkostikin ja porukkaa oli kyllä aika paljon, että jonottaa sai joissain mäissä puolikin tuntia. Mutta se oli kyllä sen arvoista.

Menossa Serenaan!
Sateen jälkeen sateenkaari! Obviously.
Joskus 1kk sitten Verkkokaupassa oli tarjouksena Dolce Gusto Melody 3 -kahvikone 20€ 200 ensimmäiselle. Mentiin poikaystävän kanssa jonottamaan 40min aikasemmin ja kun meiän edessä oli enää 4 ihmistä, sanottiin, että kahvikoneet oli loppu. Mun päivä oli pilalla. Mä en edes juo kahvia, vain kaakaota, mutta mä silti halusin sen koneen enemmän kuin mitään muuta. Lähdin siis pettyneenä kotiin. Ihmiset ohitteli jonossa ja saatiinkin jonottaa yli tunti ja ihan turhaan. Laitettiin jälkeenpäin sinne palautetta, että oisivat voineet toteuttaa sen paremmin. Ettei jotkut ihmiset ois jonottanu turhaan, koska meiän takana oli varmaan seuraavat 200 ihmistä. Eikä niitä kahvikoneita varmasti edes ollu 200, koska nähtiin parin työntekijän kävelevän ohi niiden kahvikoneiden kanssa jo ennen kuin kauppa oli edes auki. Jos kaikki ois menny reilun kaavan mukaan, niin todennäköisesti me oltais nyt niitä tyytyväisiä asiakkaita. Mutta ei. Se onkin niin mun tuuria.

Mutta koska se kahvikone jäi harmittamaan meitä niin paljon, niin päätettiin kattoa, kuinka paljon se maksaa muualla. Löydettiin Dolce Gusto:n omalta nettisivulta se kahvikone alennuksessa puoleen hintaan eli 49€. Päätettiin tilata se. Sit yllättäen huomattiin, että yli 40€ ostoksen takia saatiin -15€ pois hinnasta!! oo: Ja saatiin vielä Nestea Peach -jääteekapselipaketti kaupan päälle + ilman toimituskuluja. Ei tuntunu edes kovin pahalta maksaa 34€! Maksettiin kuitenkin vain 14€ enemmän kuin ne ihmiset, jotka saivat sen kahvikoneen Verkkokaupasta. Joten nyt oon vähän iloisempi. Tässä mun uusi kultani!! (:

Noi tekstit piristää mun päivää.
Rakas siskoni Sinimarja osti mulle synttärilahjaksi valkoiset kengät ja väritti ne itse! Ihan superhienot! En ite osais ikinä tehdä noin hienoja, eikä kävis edes mielessä. En muutenkaan ikinä keksi hyviä lahjaideoita. Mutta kiitos ihanalle siskolleni tästä!!<3 (: Noi kengät on aivan mahtavat ja ihan just mua varten tehty. Ei ne kellekään muulle sopisikaan, sillä mä oon ainut laatuani. (: Ihan siis oikeesti. Ainut Liilamaria Suomessa ja ylpeä siitä!

Rakkaan siskoni blogiin pääset täältä. (:
Sain tämän myös samalta siskolta. Kuvassa hänen kätensä. (: Rakastan perhosia ja toi on niin kaunis!
Sitten eilen perjantaina näin ihania lapsuudenystäviäni Iidaa ja Elliä, jotka ovat siskoksia. Menin heidän luo kylään ja vietettiin kiva päivä. (: Käytiin ensin Prismassa ostamassa yksi lahja, sitten frisbeegolffaamassa Järvenpäässä ja tehtiin vielä tomaattikeittoa päiväruuaksi. Myöhemmin Elli lähti poikaystävänsä luo ja Iida tuli mun kotiin yöksi. Lähdettiin sitten naisporukalla + lasten kanssa rannalle uimaan. (:

Frisbeegolffaamassa ja uusi sormus!
Ostin veljenpojalle ristiäislahjaksi lentokonepehmolelun! Se on ihana. (:
Meiän tekemä tomaattikeitto. Nam!
Rannalla.
Tänään lauantaina mentiin perheen kanssa mun veljenpojan ristiäisiin. Lapsen nimeksi tuli Benjamin Mikael. (: Todella kaunis nimi! Syötiin paljon herkkuja ja oli taas kiva nähdä kaikkia pitkästä aikaa ja juhlia vauvaa. Tässä vähän kuvia musta ja mun toisesta siskosta Roosamarista. (: Rakastan näitä kuvia meistä kahdesta!




"Hetken aikaa olin onnellinen."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti