sunnuntai 17. elokuuta 2014

Sekavia tunteita

On ollu aika tavallinen viikko taas. Olin viitenä päivänä töissä, tänään myös. Se on rankkaa, mutta välillä kun on mahtava työporukka paikalla, niin sitä jaksaa kummasti paljon paremmin. (: Mulla alkaa huomenna taas koulu. Tosiaan mun toinen ja viimeinen vuosi. Ei huvita kyllä yhtään lähteä taas koulupenkille. Mä en odota tammikuussa alkavaa työharjoitteluakaan, koska en edes tiedä, minne hakisin. Se vaan lähinnä stressaa mua.

Viikko sitten sunnuntaina päätettiin lähteä lenkille mahtavaan Hyrylän keskustaan poikaystävän kanssa. :DD Sinne on vähän yli 5km ja mentiin vielä vähän kiertotietä, joten matkaa tuli yhteensä varmaan 11km. Sinnepäin mennessä juostiin aika paljon, mutta sitten poikaystävän jalkaan alko sattua, niin käveltiin aikalailla siitä lähtien. Oli tosi kuuma päivä, joten oli ihan kiva vaan kävellä. Jätettiin rahat kotiin ihan tarkoituksella, mutta mun alko tehdä mieli mehujäätä. Joten päätin ettiä pari tölkkiä matkalla ja lopulta löydettiin 4 ja saatiin 65 senttiä. Lopulta kun päästiin tähän tiettyyn kioskiin ostamaan tiettyä mehujäätä, niin sitä ei ollut... Joten ostettiin sitten vain karkkia koko rahalla. :PP Kyllä ketutti! Tässä vielä kuva musta ennen lenkkiä ja meiän eväistä, jotka syötiin Hyrylään päästyämme. Pihassa otin samalla kuvan mun rakkaasta Lucifiasta. (:




Maanantaina mulla oli töitä vasta illalla, niin käytiin apteekissa ostamassa mulle lisää allergialääkkeitä, käytiin pankissa ja sit ostettiin vielä mehujäät, kun oli ylimäärästä aikaa. (: Mulla oli paistovuoro, niin en laittanu meikkiä. Vaikka näytänkin tossa kuvassa ihan iloiselta, niin paistovuoroon meneminen ei oo koskaan hymyilyttäny mua ja päivä olikin ihan kamala. :DD Mulla oli torstaina myös sama vuoro ja piti olla perjantainakin, mutta ilokseni toinen työkaveri olikin jo siellä paistamassa. Ihanaa! Sain siis normivuoron kassalla. (: Mulla ei ollu meikkiä, koska olin varautunu paistoon, mutta se oli yllättävän ok olla ilman meikkiä koko ilta.



Tiistaina käytiin poikaystävän kanssa Verkkokaupassa Helsingissä ja ostettiin vähän lisää kapseleita kahvikonetta varten ja poikaystävä osti itelleen jotain poikajuttuja. :DD Sit sen jälkeen näin mun hyvää ystävää Anniinaa Helsingin keskustassa. Shoppailtiin pikkasen, käveltiin ympäriinsä, juteltiin ja sit mentiin syömään Amarilloon. Se alkaa jo olla ihan meiän vakipaikka, vaikka en oo varmaan koskaan ollu tyytyväinen ruokaan siellä. :DD Ostin itelleni myös yöpaidan vissiin 9€:lla. Minä tänään alhaalla olevassa kuvassa ja se uusi yöpaita! (:


Näin mun kahta työkaveria Anninaa ja Tarua keskiviikkona ihan vaan Hyrylän keskustassa. Käytiin parissa kaupassa ja sillain. Ne on jo ystäviä keskenään koulun kautta, joten tottakai tuli vähän sellanen ulkopuolinen olo. Mut itepähän pyysin niitä. :P Tässä kuva musta siltä päivältä. Halusin meikata lähinnä ihan huvin vuoksi.


Perjantaina mun poikaystävä lähti aamulla klo 7 aikoihin Jyväskylään päin tekemään tenttiä ja mä sit heräsin siinä samalla ja lopulta päätin ajaa kotiin, kun oltiin tosiaan poikaystävän vanhempien luona yötä Helsingissä. Koska öö Hyrylässä ei oo juna-asemaa. :DD Mut olin menossa iltavuoroon töihin, niin päätin sit tehdä kaikkea kivaa itekseni. Katoin leffan Wildchild, joka on yksi mun lempparileffoista. Joo, oon aika tyttömäinen tyttö^^ Sit vähän lauleskelin, söin pähkinöitä ja sillain. Oon ollu pienestä pitäen allerginen vaikka mille, mukaan lukien pähkinöille ja päätin tossa yhtenä päivänä maistaa cashew-pähkinöitä ja yllätyin, miten hyviä ne oli. Mun kurkkua ei edes alkanu ahdistaa tai mitään. Joten jes! Yksi allergia selätetty taas. ((:

Tilattiin netistä mulle mikrofoni, jota toivon voivani käyttää mun omissa lauluvideoissa. Se makso jotain 15€ ja sit samalla ostettiin mulle sellanen vaaleenpunanen tietokonehiiri jollain 2€:lla ja mulle kännykkään läpinäkyvä kuori. Jee!! Sekin jollain 5€:lla ehkä.. (: Toivottavasti ne tulee ens viikon aikana.

Mut huomenna kouluun ja sit taas töihin loppuviikosta. Kivaa viikkoa kaikille! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti