maanantai 28. heinäkuuta 2014

Elämää kuvissa

Kulunut viikko meni niin hyvin kuin huonostikin. Tein viikon aikana kolmena päivänä töitä ja kaikki paistopisteen iltavuoroja. Oli vaikeita hetkiä ja ihan totta, en viihdy siellä vieläkään. Joo, se alkaa tuntua helpommalta kuin alussa, mutta se vaan stressaa mua niin paljon. En voi sille mitään. Yhtenäkin päivänä paria tuntia ennen töihin lähtöä aloin vaan itkeä, koska en halunnu lähteä töihin. Omaa työtä kuuluisi rakastaa. Ja joku päivä aionkin löytää itseni sellaisesta työstä. En usko, että kaupan kassalla tai paistopisteellä olemista voisi edes oikeasti rakastaa. En ainakaan minä. Tarviin enemmän.

Näin yhtä ihanaa ystävääni Kerttua keskiviikkona ja meillä oli tosi kivaa. Vaikka ihan vaan juteltiin ja vietettiin aikaa ulkona vaihtaen leikkipuistosta toiseen, jotta saataisiin keinua rengaskeinuissa. :D Koska normikeinut oli niin kapeita, että pehvaan alko sattua jonkun ajan kuluttua. Haha. Voi meitä isoja. :DD Mutta se oli ihana ja kaunis päivä ja mulla oli tosi hyvä mieli. (: Kiitos muru<3

Päätin lakata kynnet hienoiksi ja siihen menikin sitten pari tuntia. Lakkasin yhteensä 5 kerrosta ja lopuksi en ees ollu kovin tyytyväinen. :D Ja 5 päivää myöhemmin otin lakat pois, koska töissä ne meni ihan pilalle ja yritin niitä korjata. Mutta koska mulle kelpaa vain täydelliset kynnet, niin lopulta päätin vain luovuttaa ja ottaa ne pois. Mutta tässä silti kuvia niistä ja musta, kun lakkasin ulkona kuumuudessa. (:

Minä alkamassa lakata kynsiä. Laitoin radion kajarit ulos, niin tanssin aina pihassa sillä aikaa, kun kynnet kuivu. :D
Otin edelliset lakat pois ja lakkasin noilla kaikilla väreillä.
Siinä laitettu läpinäkyvää lakkaa alle ja päälle 2 kerrosta värillistä.
Kynnet valmiina, vaikkakin vähän outoina! :P
Ihana kaulakoru, jonka sain ihanalta Kertulta synttärilahjaksi. ((: Kiitos!
Join kuumuudessa spriteä ja fantaa (Lidlin versioina). Saatiin Finnkinon leffateatterista poikaystävän kanssa tollaset Slush-mukit, johon tosiaan kaadetaan kahdelle eri puolelle juomaa ja sitten ne sekoittuu pillissä yhdeksi juomaksi. :PP Vai miten sen nyt selittäisi. Mut oli ihan jees. Tosi hauska! (:


Sitten lauantaina mentiin poikaystävän kanssa Verkkokauppaan ostoksille ja sit samalla käytiin Jumbon Anttilassa ostamassa mulle meikkejä ja hiuslakkaa. Sit päätettiin meiän kuukausipäivän kunniaksi mennä Flamingon Amarilloon syömään, koska mun poikaystävä ei ollu aikasemmin käyny siellä syömässä ja mulle se taas ehkä oli joku 10 kerta? No ehkei sentään ihan. En oo laskenu. :DD Mutta se on ihan kiva paikka. (: Sit vielä käytiin Lidlissä ostamassa ruokaa illaksi ja koska mutakakut oli tarjouksessa 1,39€!! Joo, nykyään selaan aina Lidlin lehdet läpi ja katon tarjoukset tarkkaan, koska oon siellä töissä JA koska siellä on OIKEESTI halvempaa kuin muissa kaupoissa. Ja siellä on välillä jotain tosi kivoja tavaroita/vaatteitakin myynnissä. (: Oon siellä aina shoppailemassa sillon, kun mulla ei oo töitä. Am I crazy? A bit yes! 


Mun ensimmäinen poskipuna! :D Sit verkkokaupasta tikkareita (Tropical, Cotton Candy ja Strawberry Banana?). :P


Koska olin pitkästä aikaa meikannu itteni nätiksi, niin mentiin ulos ottamaan kuvia. (: (En siis käytä töissä paistopisteellä meikkiä ollenkaan, koska ei ihmiset mua paljoa nää.) Tässä tulokset!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti