tiistai 8. heinäkuuta 2014

Kaikenlaista

Moi! Pitkästä aikaa. Mähän sanoin, että on hyvin multa, jos saan kerran viikossa tänne uuden päivityksen. :P On oikeastaan ollu vähän kaikenlaista meneillään ja sitten taas ei. Kai mä oon vaan koittanu tehdä jotain sellasta, josta vois kirjoittaa jotain kivaa.

Mutta ennen kaikkea. Mulla alko loma!!!! Jee! Jotenkin tosi kiva fiilis, kun ei tarvii miettiä, että on pakko mennä jonnekin, vaan voi tehdä, mitä huvittaa. Mutta aion nähdä mun kavereita niin paljon kuin kerkeän (tai niin monta kuin kerkeän) ja sit tehdä kaikkea kivaa. (: Oon ansainnu mun loman ja tuntuu hyvältä myöntää se itelleni.

Tykkään laulaa tosi paljon ja lauletaan mun siskojen kanssa aina meiän läheisten ihmisten juhlissa. Seuraavana tulossa mun veljen ja sen vaimon pojan ristiäiset. (: Mutta päätettiin kauniina kesäpäivänä kuvata "musavideo" mun poikaystävän kanssa. Lauloin Kasmirin Vadelmaveneen ja mun poikaystävä kuvas sen. Oli hauskaa, vaikkei siitä mikään ihmeellinen tullukaan. Sitä en kuitenkaan tänne laita. En oo niin hyvä laulamaan. (:

Tässä minä hyväntuulisena. Rakastan tota mun melko uutta mekkoa, jonka tilasin H&M:ltä alle 8€:lla!!



Käytiin myös tänään mun poikaystävän ja siskon kanssa aamulla keräämässä hurjat 20kg mansikoita ja ne tuli maksamaan 97€. Vaikka onkin mun loma ja saisin nukkua pitkään, niin tuntu hyvältä herätä aikasin ja keretä tehdä niin paljon. Päätettiin käydä pulahtamassa meiän talon lähellä olevassa järvessä, kun oli niin kuuma päivä. Samalla heitin sitten sen mun talviturkinkin. :D Mutta oli ihanaa vaan lillua vedessä ja muutenkin viettää aikaa mun rakkaan siskon kanssa. (:

Tässä kuva meistä ja meiän saaliista! Poikaystävä otti kuvan. Ja mansikkakakku, joka tehtiin yhdessä mun poikaystävän ja sen äidin kanssa. Siitä tuli tosi hyvää!!



Sit vielä vähän töistä.

Haluun vielä mainita sellasen asian mun tokavikasta työpäivästä ennen lomaa, että se meni kyllä niin päin kuusia kuin vain voi mennä. Mulla oli aamuvuoro paistopisteellä ja tein varmaan kaikki mahdolliset virheet. Aamu käynnisty hitaasti, mutta sain kaikki paistettua ennen kaupan avaamista. Unohdin ainoastaan hakea ottimet taukotilan pesukoneesta ja oisitte nähny mun naaman, kun nolona kiikutin ihmisille niitä ottimia. Tuntu niin pahalta, kun mua katottiin pahasti.. Ei kaikkea voi muistaa. Varsinkaan kun olin ekaa kerta aamuvuorossa paistamassa. Ja öö.. En myöskään kerenny siivota mitään, mitä ois pitäny ennen tuotteiden laittamista paikoilleen. Mutta osasyynä voi olla se, että ensimmäiset 45min kärsin vatsakivuista ja kävin välillä vessassakin, joten tuli ihan älykiire. Lopulta huomasin olevani 1½h jäljessä aikataulusta ja jäin töihin yliajaksi. 9h jälkeen olin iloinen päästessäni kotiin. Että ketutti ja harmitti sen puolesta, joka meni mun jälkeen paiston iltavuoroon. Anteeksi.. /: Mutta voin tiivistää fiilikseni näin: ei enää ikinä aamupaistoon!! Never. Piste. Arvostan kovasti niitä ihmisiä, jotka pystyy siihen ja kerkeää tehdä kaiken mahdollisen. Koska mä en siihen pystynyt. Respect.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti