perjantai 18. heinäkuuta 2014

Matkalla

Elikkä eilen lähdettiin mun poikaystävän kanssa ajamaan Helsingistä kohti Jyväskylää. Matkaan meni aikalailla 2h 45min. Asun siis ite tosiaan Tuusulassa ja poikaystävä muuttaa Helsingistä Jyväskylään koulun perässä alle 2kk päästä. Mun koulu on Helsingissä, joten jään sinne. Käytiin siis kattomassa poikaystävän uutta asuntoa ja mä tykkäsin. (: Poikaystävän postit oli tullu sinne, joten meiän tilaamat kännykkätarrat oli siellä. Rakastan mun omaa! Mun poikaystävä valitsi sen mulle ja sen oli tarkoitus olla mun syntymäpäivälahja. Se on niiiiin tehty mulle! Perhosia, nätit kynnet ja liila! ((: Vietettiin siellä asunnossa sitten yö ja nyt poikaystävä on tentissä.

Matkalla Jyväskylään

Kännykkätarra, eikö oo ihana?? (:

Minä, mun uusi kännykkätarra ja upeet maisemat!

Käytiin eilen illalla leffassa kattomassa "Naapurit", kunhan oltiin eka siivottu kämppää. Käveltiin keskustaan joku 30min ja ostettiin hot rodeja. Koska tänään on mun synttärit, niin meiän oli tarkotus mennä ravintolaan, muttei mun tehny mieli. Niin mentiin sit vaan kauppaan ostamaan ruokaa. Koska meillä ei ollu mikroa, eikä jääkaappi päällä, niin syötiin kylmiä valmispizzoja ja juotiin tölkkilimua. :DD Ja kun klo löi 00.00, niin sain mun toisen lahjan! Samsungin Galaxy Tab 3:en. Jeij!! ((: I love it!

Maisemaa ja bongasin sateenkaaren!

Leffassa
Mun tabletti ja taustalla poikaystävän koulu
Sit pian tentin jälkeen lähdetäänkin kauppaan ostamaan matkaeväitä ja ajetaan mun kotiin. Vietetään perheen kanssa synttäreitä tänään ja pitää siivota lisää, sillä... Huomenna vietän mun 20v synttäreitä ja tulee kavereita kylään. Siitä sitten lisää huomenna! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti