sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Hymyssä suin

Eilen tosiaan vietin mun synttäreitä kaveriporukalla. Ei oikeen otettu paljoa kuvia, eikä nekään ollu blogikamaa. Mutta meillä oli hauskaa. (: Mun lisäksi kavereita oli 7. Asun aika maalla, niin on helppoa temmeltää ulkona ilman, että tarvii välittää naapureista. Mentiin pelaamaan lentopalloa meiän naapurin pihalle, sit mentiin uimaan viereiseen järveen. Syötiin paljon herkkuja ja leivoin mun kaverin Iidan kanssa pizzapiirakkaa. Nam!! Sitten katottiin leffa "Luukaupunki" ja sit vielä pelattiin kierros frisbeegolfia meiän pihalla, kun meillä on 3 koria. Voittajalle annoin pienen karkkipussin ja muut sai tikkarin. (: Loppuillan kissat viihdytti meitä ja lopulta kello oli niin paljon, että oli aika lopetella.

Minä ja ystäväni Iida, jonka blogiin pääset täältä. (:
Kun pelataan täysillä, niin ilmeellä ei oo mitään väliä. ;>
Taka-alalla kissani vas. Ame, oik. Luci ja edessä Taku!<3
2 kaveria jäi mun luo yöksi ja juteltiin ennen nukkumaan menoa. Aamulla kun herättiin, niin syötiin eiliseltä jääneitä ruokia ja katottiin "Vieras". Sit vähän lakkailtiin kynsiä ja siliteltiin kissaa ulkona. Sit tulikin kaatosade ja ukkosti pikkasen, niin mentiin sisälle. Pian toinen kaveri lähtikin kotiin ja toisen kanssa sitten päätettiin pistää pystyyn kuvaussessiot. :D Kaveri laitto mun meikin ja hiukset ja autoin sen hiuksissa. Sit mentiin mun vaatekaapille ja etittiin kivat mekot ja mentiin ulos auringonpaisteeseen. Oli hauskaa! Sit vaihdettiin vielä vaatteita ja mentiin järvelle kuvaamaan lisää. (: Tässä tuloksia!




Vaikkakin mun 2 viikon loma on nyt loppu, niin ainakin mulla oli hauskaa. (: Ihan koko loman ajan. Näin niiiin paljon kavereita, että oon tosi tyytyväinen. Pari jäi vielä näkemättä, mutta vielä on kesää jäljellä! Huomenna se ois sitten taas takas töihin, mutta aion ottaa sen iisisti. Koska en jaksa enää stressata sen työn eteen niin paljoa. Ihan sama. Jos mä en riitä, niin sit en riitä. Mä tiedän omat rajani, enkä niitä ylitä. Piste. (:

Minä ja ystäväni Anniina, jonka blogiin pääset täältä. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti