sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kesäkavereita

Oon nyt kolmena päivänä putkeen saanu tavata mulle rakkaita ystäviä. Mulla on ollu tosi hauskaa ja sää on
ollu sen verran hyvä, että on voinu ulkona olla.

Perjantaina näin mun kahta amiskoulukaveria Mariannaa ja Elinaa. Nähtiin jo heti aamusta ja päätettiin aloittaa päivä leffalla, kun aamulla liput maksaa vähemmän. Käytiin kattomassa "Lomapainajainen", joka on komedia. Se oli mun mielestä itseasiassa aika hyvä leffa. (: Makso vain 7€. Sitten vähän "shoppailtiin" eli toisin sanoen ainoastaan mä ostin yhden mekon, mutta mun kaverit ei ostanu mitään. :D Että se siitä shoppailusta. Sit monen kaupan koluamisen jälkeen päätettiin mennä syömään Amarilloon. Tilasin Pinata-alkoholijuoman ja Texmex Dog:in. Oli ihan hyvää. Mut en kyllä ota kuitenkaan toiste. o: Mutta pian sen jälkeen lähdettiinkin kotia kohti, mutta siinä kesti odotettua kauemmin, koska kaikki junat oli peruttu sinne, minne mun piti mennä. Mutta kotiin päästiin. (:

Texmex Dog
Lakkasin kynnet ihanan värisiksi! (: Varpaat myös samalla värillä.
Lauantaina näin mun lukiokaveria Siniä. Mentiin heti saman tien syömään, kun Sini tuli töistä suoraan. Päätettiin mennä Rossoon ja tilattiin molemmat vuohenjuustopasta ja vettä ja sen lisäksi ite tilasin Limoncello-alkoholijuoman. Ihan mun kesäloman kunniaksi. :DD En niin hirveesti tykänny siitä pastasta, mutta ei tullu ihan hirveetä ähkyä, joten tilattiin vielä jälkkäriksi molemmat suklaakakku ja sen kanssa banana split -jäätelöä. Mä otin kans kaakaon ja Sini tilas laten. (: Se kakku vei mun kielen. Nam!! Ja se jäätelö... Tosi hyvää. (: Vuohenjuustopastasta en ottanu kuvaa ollenkaan. Sit törmättiin syömisen jälkeen mun kaveriin Eveen, joka oli samassa lukiossa meiän kanssa. Eve on itseasiassa yks mun parhaista kavereista. (: Sit me lähdettiin Sinin kanssa shoppailemaan. Ite en ostanu tällä kertaa mitään. Sit Eve tuli myöhemmin viettämään loppuiltaa meiän kanssa ja oli tosi hauskaa. (: Pääsin kotiin vasta joskus klo 22 aikoihin, mutta ei haittaa mitään!

Limoncello - oli ihan jees..
Suklaakakkua ja banana split -jäätelöä med kaakao - härre gyyd!!
Kameli! - vieressä oli kiertävä sirkus ja käytiin kattomassa ulkona syöviä hevosia ja kamelia. (:
Sunnuntaina näin mun kahta lukiokaveria Annikaa ja Eveä, jota näin myös edellisenä päivänä. Päätin pyöräillä pitkästä aikaa ja matkaksi tuli 12km ja siinä meni joku 45min. Huhhuh. Pitäis vissiin pyöräillä vähän useammin. Mentiin heti aluksi kauppaan, kun se aukesi klo 12. Ostettiin juotavaa ja sit olin laittanu päälleni mun pitkän ihanan maksimekon ja ulkona oli järkyttävä helle. Joten menin ostamaan Vero Modasta kaksi uutta mekkoa. Pitkän maksimekon ja lyhyen leopardimekon. Vaihdoin sitten lyhyen mekon päälleni. Sit mentiin "ottamaan aurinkoa". Ei oikein onnistunu, koska tuli yhtäkkiä tosi pilvistä ja tuuli ihan tosi tosi paljon. Jopa välillä nousi karvat pystyyn. :D Mentiin sit lopulta syömään ja tilasin kanapurilaisen ja limelonkeron. (: Oli tosi hyvää! Syömisen jälkeen Annika lähti ja jäätiin Even kanssa kahdestaan. Käytiin eka kenkäkaupassa ja ostin uudet mustat avokkaat. Sit mentiin Prismaan hengailemaan ja ostettiin jäätelöt. Ostin Ben&Jerry's jäätelön. (: Nam! Sit lopulta tuli aika pyöräillä takas kotiin ja oi että kun se oli kamalaa. Pehvaan ja käsiin ja jalkoihin sattu niin paljon. Purasin ehkä vähän liian ison palan, kun päätin kahden vuoden jälkeen yhtäkkiä pyöräillä 24km päivässä. Rakastan pyöräilyä, mutta se oli kyllä yhtä tuskaa. En pyöräile kyllä pariin päivään. Istuminenkin on epämukavaa.. :DD

Limelonkero - nam!!
Minä tänään ja mun uusi maksimekko 12,95€.
Suihkun raikas ja leopardimekko 10€
Kanapurilainen 15,90€
Ben&Jerry's
Oi nam!!
Mun ihanat uudet kengät 29€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti